Ora cliseului fara rima,

Dacă n-ar exista gândul cu cine aş mai vorbi în clipele de singurătate? dacă n-ar exista amintiri cu ce mi-aş mai umple sufletul, când durerea devine o povară?
Dacă n-ar exista lacrimi cum aş putea să strig lumii că-mi pasă, cum aş putea să-i spun că-mi ajunge cât rău există în oameni, câtă patimă s-a strâns  în sufletele lor?
Dar toate acestea există. E atât de bine să stai de vorbă cu gândurile, să te copleşeşti cu amintiri, şi să …plângi când nu mai ai putere, să strigi să cauţi, şi să lupţi mereu.
Câteodată aş vrea să zbor, să deschid aripile sufletului şi să mă avânt într-un zbor fără sfârşit – în infinit
Câteodată aş vrea să închid pleoapele peste ochii obosiţi şi să visez o lume mai bună, mai frumoasă, să visez că sunt pasăre şi că am zborul lin şi fără sfârşit.
Uneori aş vrea să fiu undeva departe de lumea haină şi rea, să fiu departe numai eu cu cerul, cu soarele şi cu păsările.
Oare de ce nu se pot împlini atât de uşor dorinţele oamenilor?, pentru care motiv legile lumii sunt atât de aspre?,
Mă întreb şi mă uit la soare, dar el rămâne mereu în aceeaşi nemişcare de sfinx.
Mă întreb şi mă uit la …vis, la acest vis care nu se schimbă niciodată şi deodată mi-e teamă să visez, mi-e teamă să mă mai uit la soare.
Mi-e teamă pentru că n-am dreptul să privesc în ochi Universul.
Mi-e teamă că în acest Univers mi-aş putea pierde aripile şi atunci n-aş mai putea să mă avânt într-un zbor fără sfârşit.

Acest articol a fost publicat în Polimorfe. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

