Social Media Summit Timisoara – review 1

Şi.. a fost şi celebrul de pe acum #smstimişoara .
Mulţumesc BIZ & colegilor bloggeri pentru plăcerea de a participa alături de ei la unul dintre evenimentele deosebite ale momentului.

Deşi parcă începu cu o mică întârziere, totul a cam fost din categoria WoW… mna o atingere personală. S-au prezentat pe scurt de către redactorul şef al revistei Biz, Marta Uşurelu, aspecte legate de mişcarea din media scrisă, tipărită & trendul jurnaliştilor cu tendinţa de plafonare ici colo regres al profesionalismului. Un mic istoric BIZ, prezentarea cum & pe unde mai facură revista. Multe-au fost de reţinut, învaţat… de ce nu de urmat / sesiuni: tendinţele din social media; social media pentru companii & cum lucreaza bloggerii cu brandurile + (I)evident intrebarile suplimentare din public, un deliciu. Dacă e să povestesc tot evenimentul pas cu pas, nimic mai simplu, doar că (poate) aş ucide fantezia unui viitor blogger şi eventual doritor de participare la viitoarele summituri sau poate, sau poate… poate nu.

Cel puţin doi dintre speakeri, Bogdana & Chinezu trebuiau să apară pe scenele naţionale, pe tv… evident plăcerea de a-l cunoaşte face-to-face pe Chinezu …senzaţie – oricum premiul pentru cea mai autentica prezentare ii apartine😀.
Mi-au mai plăcut Nebuloasa, Victor Kapra, evident, arta la ea acasă. Dintre sesiuni, paneluri, conferinţe cea de-a 3-a „Cum lucreaza bloggeri cu brandurile”.

Cu ce am rămas de la #smstimisoara?, nu doar cu urechile cascate si cu notitele zpacite prin buzunare – ci cu o alta viziune a profesionalismului de pe net, cum sa ajungi la un brand personal şi evident sa îl întreţii, ce şi cum să scrii, cum să ajungi la o oarecare reputaţie, cum să te prezinţi că blogger, cum să abordezi un sponsor, şi clar o fi plăcerea  sportului cu moisele o plăcere intensă, imensă dar partea cu făcutul banilor din blog a atras Like-uri la partea de comentarii.

A  fost senzaţie, mi-a deschis pofta să muşc dintr-o felie mai sanatoasa de blogosfera, din on sau offline. Odata apetitul deschis pentru astfel de evenimente, sper să prind cât mai multe🙂 inclusiv să ajung pe 14 decembrie 2011 la #smscluj.

Danone; Staropramen, cu susţinerea Pepsico şi Digital Star au fost implicaţi în susţinerea financiară (nu numai) a proiectului iniţiat de Revista Biz.

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Social Media Summit Timisoara – review 1

  1. CrazyMan spune:

    Sună interesant .. poţi aproFUNDa puţin subiectele discutate? Je lipsit la SMS-ul ăsta, aşa că vreau să prind din urmă subectele…
    Săr’na în avans😀

  2. OnlyMe spune:

    Gând la gand cu bucurie! (Oricum) Nu cred ca aveam stare sa nu despic oleaca in cat s-o putea evenimentul. Mulţumesc de provocare.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s