20 de eu,

M-am trezit în mod absolut surprinzător pe la orele 8.00 de dimineaţa şi cum minunile nu se opresc aici mă cadorisii şi cu o leapşă… . Cum o fi să scrii provocat de aşa zisa leapşă…?. da ştii că-i interesant?, mai în g(l)umă mai în serios e şi o provocare practică, 20 de chestii ciudate la mine.
În lumea mea ciudată totu-i normal!…. sau o fi totul cu, curu-n sus?…mă băiatule 20 de ciudăţisme? .. cu ce se poate începe?….

1. Cu …plăcerile că-s rare. Muntele (mânce-l mama, tata & rudele) … nu am văzut marea niciodată şi nici nu vreau să o văd vreodată (indiferent de ţară), … dă-mi muntele, pădurea şi sunt bogat sufleteşte;

2. Suntem la nr. 20?,… Vine Crăcilă…Decembrie, cadoaie, vin, gloabe, toarte… da yo de mai aud vreodată de marţipan înnebunesc, nu pot suporta gustul bre…dă-mi orice dar nu ţiţipan;

3. Deşi par suficient de emo(ticon) după unele scrieri, îmi gâdil urechea – când scriu (I_evident) de la Iron Maiden – Revelations la un Ioan Gyuri Pascu, la jazz şi evident înapoi la adorabila pesă…Dope – I wish i was the president, next .. Carreras, Domingo, Pavarotti – La donna e mobile şi înapoi la 2Pac – Untouchable (Swizz Beatz remix) (feat Bone Thugs ‘n’ Harmony) greu de ascultat chiar toate  într-un playlist dar se poate …. cu brio, să nu mai vorbim şi de muzica sârbească… cu cât mai complex cu atât mai ok, dar evident făr de mâ(r)nele ;

4. Nu suport nimic din ce e material aspru sau are vreodată contact cu vreun astfel de material… na am şi yo Kriptonita mea;

5. Deja 5?… aproape am terminat, nu dorm dacă nu am televizorul aprins (măcar noaptea să-şi justifice prezenţa);

6. Am o obsesie … aste’ 3 puncte de care nu pot scăpa, sunt om nu sunt statuie… mai las şi loc de interpretări;

7. Nu pot suporta atotştiutorii, geniile ce pun ei coada la prună şi ţara-i plină de dânsii…;

8. Necunoscându-mă par …introvertit, după râdem;

9. Fixismul …. când aud un dezacord mă blochez sec şi mai ales brusc… în tramvai căpătai şi un cadou… gen: „Ce te bagi mă?”🙂 floaşc palma pensionarei ca o clatită cu Jem de gutui;

10. Pre cum urăsc „cluburile” ador un concert rock sau folk;

11. Unde eşti tu Ţepeş Doamne?… ce mama ei tot invocăm trecutul? ce a fost a fost, nu mai pot asculta clişee gen: „Pe vremea mea…”, unde-i exemplul?, în lene?.., folosiţi trecutul ca exemple vii;

12. Am un foarte mare fix cred în puctualitate, mă da nu contează ca yo mă învârt tu să fii punctual că-s idealist;

13. Nu cred că-i cazul la 13 să fug de Vineri 13, sau mâţa neagră, ador pisicile, nu sunt superstiţios dar nu mă (mai) întorc niciodată înapoi din drum;

14. Deşi mă identific de multe ori cu Scrat… important pare drumul spre obiectiv!, nu prea pot tolera nici ideea de apă la şoricei … indiferent de motive… prefer realitatea;

15. Când citesc, vreau să fie o linişte mormântală aviz vecinu’ de la 4 căruia mai mult ca si(n)gur îi voi defecta aerul condiţionat, parol;

16. Ador răcoarea, ploaia, zăpada… iarna mai pui ceva pe matale dar vara?.. ce mai dai gios?… pielea?;

17. Sunt, din păcate (sau fericire), mult prea meticulos, tipicar… cred în chestii gen: „Dăcă vrei un lucru bine făcut fă-l cu mâna ta”;

18. Nu mă împac cu incheiatul nasturilor hainelor (de la brâu in sus🙂 evident);

19. Mai scriu / citesc din când  în când şi poezie… lucru destul de ciudat nu?;

20. Nu suport omul care din start nu dă nici ce mai mică şansă celui de lângă el… urăsc expresia „Prima impreie contează”.

……………………………….

Hai, vă salut.🙂 & cedez leapşa lui: … Pinguu :P

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la 20 de eu,

  1. CrazyMan spune:

    Siecsi😀 (ai o ghinda de la mine daca promiti ca infigi conul asta luunng de brad in dosul prezidential romanesc😀 )
    Acuma.. intrebare de baraj / blocaj / ultraj: unde gasex eftin un martipan in forma de PUI dar care sa fie ambalat in forma de CLESTE si sa il pot lua si in rate de la … sa zicem un magazin oarecare care incepe cu D si se termina cu OMO ?😀
    PS Ma gandesc ce sa iti iau de ziua ta :-?? … inca sunt la variantele „iau de la tine” sau „iau tie”😀 .. probabil o camasa fina fina de material de lauf😀 (eventual rafie, ca e mai fin) si am sa incerc sa cos pe ea undeva la vreo 200 de nasturi cel putin. Cel mai mare sa fie cel mai mic😛😀

  2. pinguu spune:

    Multumesc:) o să o preiau azi:)

  3. OnlyMe spune:

    Pinguu: Rachiu… pardon tanchiu😀

  4. OnlyMe spune:

    CrazyMan: ‘Ţar dosul prezidenţial :)) de te prind cu marţian d-ăla pe la ziua mea dau cu celebrele cleşte după ‘mneatale😛.

  5. CrazyMan spune:

    ete puiu…😛
    Aduc pe Cino sa-ti streseze matza😛

  6. OnlyMe spune:

    O haleşte din două mişcări, nu-i corect :)) vă blochez cu mascota de Rieni.

Lasă un răspuns

