Branding Arad, proiect de promovare a judetului Arad

Atunci când ceva ori cineva are vechime, rezonanţă şi strălucire devine candidatul ideal la titlul suprem🙂
Învingătorul urcă pe podium pe cea mai înaltă treaptă & medalia e din cel mai preţios aliaj. Pentru acest ceva sau cineva s-a definit un superlativ: Brand!.
Trăind într-un oraş care e în această competiţie a strălucirii de prea multă vreme, îndrăznesc să vă reţin cu un proiect pe cât de simplu pe atât de drag, spectaculos. E simplu, se numeşte „Branding Arad” şi spectaculos pentru că îndeamnă la şlefuirea unui diamant. Lecţia de istorie îşi va da mâna cu cea de geografie şi folclor iar oraşul se va dezbrăca de anonimat, va rămâne simplu dar unic, descoperind (şi altfel decât prin mall’uri) un mare Brand al …Ardealului.

Dacă tot am ajuns la „capitolul” proiecte, pe scurt despre Branding Arad:
Proiectul a fost depus de Daniel Trofin in parteneriat cu “AIESEC” Arad pe site-ul Ţara lui Andrei. (Site pe care găsim un concurs de proiecte, iar cel mai votat proiect va fi sponsorizat pentru punerea lui în aplicare)

Conform formularului depus obiectivele sunt:
– Îmbunatăţirea turismul judetului,
– Promovarea culturii, a tradiţiilor din aceasta zona într-un mod accesibil şi la îndemâna oricărei persoane, indiferent de ţară şi loc.
– Crearea unui brand care să valorifice adevăratul potenţial al judeţului, iniţial din punct de vedere turistic iar pe termen lung, economic.
Toate acestea se pot realiza cu ajutorul unui site destinat îmbunătăţirii imaginii judeţului, în primul rând al turismului şi culturii, mai apoi, pe masură ce site-ul devine tot mai detaliat, automat influenţând şi alte domenii.

Rezultatele?, rostul?…. bine nu ne referim (acum) la …şuhaidă -un fel de mândrie locală-🙂, dar la o Filarmonică, un Teatru de Stat binecunoscute şi în afara graniţelor ne putem referi?… .
Mi-aş dori un plus de informaţii despre Arad (ştiu că o să sară unu’ cu gura mare „google it că sunt destule date pă net”), prefer însa informaţia bine structurată, la îndemână, la ..zi, mai ştii poate sare şi numarul de investitori străini.
Atâta timp cât se va îmbunatati imaginea judeţului, tradiţiile, obiceiurile zonei, (care nu prea mai sunt promovate decât pe ici colo, parcă mai mult pe bloguri), susţin şi votez acest proiect;

Sper să reuşesc să şi particip. Voi?

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s