Leapsa time!

Iată-mă plesnit de o alta leapşă, preluată însă cu o miiică – mare întârziere de la Pinguu, şi pentru că nu mai estem timp pentru sporovaială, să ne urnim ca ne prinde Moş Crăcilă:

1. Cel mai de preţ lucru: Nu pot spune că am ajuns să preţuiesc… lucruri, poate… oameni, fiinţe?,
2. Când sunt supărat: Mă apuc de aruncat tot felul de chestiuni de prin casă…, văd eu după vreo (maxim) 3 zile dacă regeret;
3. Când vreau să mă relaxez: Mai o muzichie, mai o carte, o bere blondă;
4. Cea mai frumoasa vacanţă: Clar, cea de la Paris;
5. Locuri unde aş trăi: Dacă zic Germania o să fiu arătat cu jejetul, so.. bag un Braşov pe sistem;
6. Cel mai fericit am fost: Am fost, am fost…;
7. Nu spun nu propunerii: Nu spun Nu propunerii, dar apoi nu vreau discuţii da?😛;
8. Mă feresc de: Bizonii din trafic :)) şi de celebrii geniali care le ştiu ei pă toate;
9. Am emoţii când: Emoţii, ermmm…depinde de beutură;
10. Regret că: Păi …a, nu prea mai am treaba cu pasărea aia de stă pe lac într-un crac… egreta aia;
11. Nu aş renunţa niciodată la: Prieteni, muzica, a şi la unele bloage de prin Feed;
12. Cei mai buni prieteni: Je cu mine însumi şi cu celebrul CrazyMan, iar celilalţi ne..numiţi acilea se ştiu ei😛 că nu-s aşe mulţi;
13. Mă enervez când: Lumea judecă …lumea doar dupe copertă🙂, mă-nţelegi?;
14. O zi perfectă: Teoretic ziua de naştere, cred!, cadoaie, sărbătoare, etc…. practic tre’ profitat de fiecare zi, trebuie doar să gaseşti acel ingredient special pentru asta;
15. Ce te motivează să scrii pe blog: N-am nevoie de o motivaţie specială, îmi place, (Mierje?, Ţine?);
16. Cum reacţionezi la comentarile negative: Depinde, de cele mai multe ori mă motivează, ambiţionează, alteori ignor;
17. Cum te-a schimbat pe tine blogul, sau alte persone care le-ai cunoscut în blogosferă: Sunt mai ocupat, mai preocupat de blog decât de altele, dar măcar rămâne satisfacţia (zic eu) rezultatului ieşit din mâinile mele;
18. Cine te-a influenţat să faci blogul: O tipă, o bagaboantă …una Ambiţia;
19. Este inima ta întreagă: Aia din frigider?, a nu aia?, e întreagă dară;
20. Placi pe cineva: Hmm… dacă zic pe toată lumea nu mă crede nici Mos Cracilă, ok pe.. aproape toată lumea?;
21. Persoana aceea te place pe tine: Depinde de lămâie;
22. Dai această leapşă-chestionar şi altcuiva: Dau!. Care mai doreşte, care mai pofteşte? că-i la liber.

Spor la leapşă, oracol ce-o mai fi, …numa’ bine, rău la nimeni!.

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Leapsa time!

  1. pinguu spune:

    :D:d uitee-o ca a aparut:))
    mda, dragute raspunsuriii..
    mi sod sa vad expresii ca pe la noi, prin Arad:))
    sa ai o zi frumoasa:D

  2. OnlyMe spune:

    O zi mirifică şi ţie, …oţâră de diversitate nu strică😛

  3. CrazyMan spune:

    No ghini că ajunsăi celebru.. e un fel de candelabru cu mai puţine braţe?😀

  4. Pingback: Fleasca. Adica leapsa | Bloaga lu’ Crazy

  5. OnlyMe spune:

    🙂 Graţios ca un candelabru?!.

Lasă un răspuns

