Te vreau inapoi copilarie,

Mai nene, m-am trezit în crucea noptii, luat în pumni de o foame barbara si culmea in frigider domnea lenea (asa s-a recomandat, parol!), vorba aia… pauza, lipsa, gaura, cica n-am mai fost la un shoping adevarat, cam de un secol; pe semne ca in mintea mea (si în portofelul meu) timpul s-a oprit si isi cauta bonurile de masa aferente. Le-o fi gasit?, nu știu și sincer nici nu-mi mai pasă.

Am strigat mi-a raspuns ecoul, a… ăsta eul, am tăcut… mi-am auzit gândul, inima, “…măi neamule ce bine era odată!”. Gândurile mele se așează într-un fotoliu, În întuneric, dorințele mele se uită pe geam după ideile mele care se cațără în copaci & Bingo!, am atins doar orgasmul clasic al copilăriei, unde totul era permis, chiar și pita cu unsoare… ce mai, un… adevărat infinit!

Copilarie subiect sensibil bine ai revenit, cu toate ca ești firav, și cam subnutrit.
Pare-se că în mintea mea timpul s-a oprit și amintirile copilăriei sunt foarte prețioase și pestrițe, iar amintirile curg, frigiderul se închide, eu vreau totul înapoi, de la abecedar la primele beri beute cu tine prietene🙂 . De la adult la copil vreau totul înapoi așa deodată. Doar că, se pare, nu prea reușesc să mai fiu copil… din păcate copilăria mea s-a dus prea repede și prea devreme. Și totuși a mai rămas ceva. Dacă în clipe d-astea mă gândesc la copilărie mai am o șansă. Nu vreau să-mi amputez copilul încă din copilărie, vreau să rămân mereu copil, se poate?.
Unul dintre cele mai frumoase cadouri pe care ni le-a putut oferi viața a fost copilăria fără internet!… fu’ primul gând, urmat de-o plecăciune către mama mea. Îmi este dor să fiu copil, cu dorințele aferente.

Fără stres, fără griji și fara să îmi pese de ce se întâmplă în jurul meu, fără să mă gândesc de ce închid ușa frigiderului. Perioada în care alerg cu pași mari către brațele părinților mei ca să ma simt mai “acasă”. Să mă simt in siguranța. Să simt că nimeni și nimic nu îmi poate face rău. Îmi vreau somnul de după-amiaza. Vreau primul sărut. Prima dezămagire. Să simt căldura și iubire. Să mă simt cel mai frumos copil. Să alerg desculț din nou prin apa aia caldă de ploaie… . Să schimb din nou timbre, să fumez din nou cele mai tâmpite bălării.
Știti voi, copilăria, perioada vieții pe care o vrei scurtă și în care primești și primești, fără să te coste mare lucru, vă amintiți?. Apoi se întamplă taman invers, te trezești visând la un internet comunicativ … “am ieșit în seara asta dar m-am grăbit acasă. Vreau sa prind insomnia de la început!”… .

Vreau să umblu iar desculţ prin iarbă să suflu păpădii (desi la preturile din ziua de azi nu-i mare branza treaba asta), să rod la un fir de iarbă (idem…) şi să stau la umbra unui tei.
Pe vremuri dădeai Like copacului viu din grădina în care te furișai dupa cirese decat sa dai accept vreunui ciudat prin FarmVille care nu și-a muls virtual vaca de vreo luna sau ceva…
Am iubit perioada cu miros de fân și must de struguri și mingea din care rămăsese doar cauciucul, voi iubi și ce urmează.

Uite ca astăzi sunt mare, alerg după bani, fericire, prosperitate și alte rahaturi, pardon senzații de neuitat. Mă lupt, doresc și cad, mă încurajez și mă ridic, merg mai departe crezând că de data aceasta o să nimeresc; apoi mă las. Ajunge, iîi spun eu… Dar constat cu amar că uneori mă aflu în careul unui cerc vicios în care nu eu fac regurile, ci altcineva le-a trasat înaintea mea. În acele momente realizez că totuși era mult mai palpitant pe când eram copil.

Concluzia unui frigider?, sau a unei realitați? pe care o vreți azi? – amintirile copilăriei sunt foarte prețioase. Sunt un copil mare care a ieșit dintre coperțile cărții de povești și s-a lovit de viață. Care a fost învins și a învis. Care a iubit și a pierdut. Care își iubește viața cu toate lipsurile și imperfectiunile ei. Una peste alta sunt un copil fericit.” Copilul cu cele mai frumoase amintiri, cu cele mai frumoase vise. Copilul plin de energie, care zâmbește neâncetat. Am iubit perioada aceea cu miros de fân și must de struguri și mingea din care rămasese doar cauciucul iar acum iubesc realitățile cotidiene că doar unde găsești altă sursă de umor decât aici in Românica?.

Până una alta, vorba vine… BB King va cânta marți și miercuri în clubul său din New York. Am uitat să vă spun, are 88 de ani, împliniți pe 16 septembrie an de grație 2013… . Copilărie, copilărie cum te-ai huluit …, am făcut alegerea cea mai stupidă din viața mea. …am crescut🙂.

 

Acest articol a fost publicat în Diverse și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

